De zorgverleners op de Huisartsenpost Enschede en Oldenzaal (Huisartsendienst Twente-Oost) proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Of dat u suggesties heeft waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit graag van u.

Tip
Als u een tip voor ons heeft, of als u zaken zijn opgevallen die wij volgens u kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt uw tips invullen middels onderstaand formulier.

Klacht
Een klacht over Huisartsendienst Twente-Oost kunt u op verschillende manieren indienen:

Stap 1:
U kunt uw klacht schriftelijk indienen via onderstaand formulier van Huisartsendienst Twente-Oost. Afhankelijk van de aard van de klacht, wordt uw klacht óf intern opgepakt óf doorgezet naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Er zal met circa een week contact met u opgenomen worden.

Stap 2:
Als u uw klacht niet rechtstreeks bij Huisartsendienst Twente-Oost wilt indienen, dan kunt u een klacht indienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Ook hier zal met circa een week contact met u opgenomen worden. Hoe u een klacht bij “Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente” kunt indienen, leest u op de website www.khtwente.nl.

Zorgbelang Overijssel
Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 0900-2437070. www.zorgbelang-overijssel.nl.